dinsdag 15 februari 2011

mooi papier!

 Ik had nog een waardebon van mijn verjaardag te besteden bij de hobbywinkel [dat doen ze hier vaak,als ze niet weten wat ze moeten kopen en is leuker dan geld dat komt toch meestal in de huishouding terecht].
Ik zag dit mooie papier liggen ze hadden het net nieuw binnen gekregen,het zijn 30 grote vellen papier voor 10 euro.
Ik was er direct weg van en wou gelijk iets maken,dus heb ik maar weer een paar geurrolletjes gemaakt,wat ik met de rest ga doen weet ik nog niet maar dat komt vanzelf.








de geurrolletjes.




ik heb ook nog een paar geurzakjes gemaakt met plaatjes die ik op een buitenlandse blog zag.
de mevrouw is Marie-Antoinette en de taartjes zagen er zo lekker uit!!



14 opmerkingen:

  1. Ha Gerrie,

    wat een leuk papier zeg en wat zijn die rolletjes leuk geworden.

    Groet stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee met die geur zakjes liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel erg leuk idee, dit!
    Fijne middag en avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die geurrolletjes heel origineel, maar ook de plaatjes, wat kun je daar leuke dingen mee doen.

    Fijne dag, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig papier...kun je niet genoeg van hebben, he.
    Leuk joh de geurrolletjes...zo vrolijk ook als klein presentje.
    Fijne dag, trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi papier. Je bent ook gelijk lekker creatief bezig geweest. Leuk! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk zeg al dat mooie papier....en je geurzakjes.....kon ik maar even sniffen....
    Ze zien er in ieder geval super leuk uit.
    fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net jouw blog ontdekt en het is alsof ik in een warm bad glij! Ik heb met een kopje thee wat stukjes gelezen en je hebt er een volger bij..thanx!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat creatief die geurrolletjes en -zakjes! Maak je de basis van die geurzakjes dan ook zelf? Want ik zie nooit blanco geurzakjes waar je zelf een plaatje op kunt maken.

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello! I am a new visitor! Your blog is gorgeous! Very pretty!
    Hugs,
    Olivia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,

    Leuk dat je me bent gaan volgen, het ziet er gezellig uit bij je. Lekker hè dat knutselen, als ik even tijd heb ga ik er ook echt ff voor zitten.
    Tot de volgende post :-)

    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt Gerry voor je berichtje, ik ga het zeker eens proberen!

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Gerrie,

    ik heb een award aan jou gegeven, als je het leuk vind kijk dan even op mijn blog.

    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Gerrie
    Ik kom zo even via via bij je binnen wapperen!
    wat een mooie gezellige blog heb je zeg!
    En wat een prachtig papier! wauw zo lief die kleurtjes.
    Ik ga je volgen hoor
    tot snel
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen