dinsdag 8 februari 2011

lampje



Ik heb dit lampjekapje pas op de rommelmarkt gekocht voor 1 euro.
het lampevoetje heb ik deze week bij de kringloop gevonden,ook 1 euro.
ik wou het voetje eerst wit verven en dan doorschuren,maar ik laat hem eerst even zo.
het kant heb ik zelf aan het kapje gemaakt.
omdat er geen snoer aan het lampevoetje zat en ik toch wou zien hoe het eruitzag als hij aan was heb ik er een glazen theelichtje ingezet,het geeft een mooi flikkerend licht en het voordeel is dat je hem overal neer kunt zetten,zelfs op de keukentafel.







 


ik heb ook nog weer een blik gepimpt,heel leuk werk.



6 opmerkingen:

  1. Jammer......geen foto's te zien alleen kruisjes. Ik kom straks nog een keertje bij je op bezoek hoor. Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach wat jammer ik zie ook alleen maar kruisjes en geen foto's.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa nu zie ik de foto's, mooi geworden hoor.
    Geniet van je moois,
    Fijne avond,
    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zeg....ziet er echt gaaf uit.
    Prachtige voorjaarskleurtjes hier, gezellig
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heej Gerrie,

    ohhh wat ben jij handig en wat maak jij veel leuks dat moet je toch wel oog voor hebben om iets zo om te toveren, ohh wat leuk dat je bezig bent geweest met scrapmom ik vind het ook zo'n leuke site dat we nog maar heeeeel lang plezier van al dat leuks mogen hebben, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen