zondag 16 juni 2013

Paperdolls

Vrijdag vond ik bij de kringloop een grote ovale kartonnen doos,daar is altijd wel iets leuks van te maken..

Ik heb ter inspiratie even in mijn pinterest album gekeken,daar heb ik allemaal foto,s van mooie dozen staan...


..daar zag ik het idee om er paperdolls met kanten rokjes op te maken..dus aan de slag..


..en zo is de doos geworden..


Zo ziet het er op het moment bij ons achterthuis uit...vol zo als je ziet
De tuintafel had ik een paar weken geleden leeg gehaald,maar staat inmiddels ook al weer vol spulletjes..

28 opmerkingen:

  1. Hoi Gerrie, wat is dat leuk geworden. Die paper dames wandelen zo van de doos af. Wat een creativiteit. fijne week, lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat een mooie doos geworden. Om naar te blijven kijken. Schitterend.
    Je buitenhuis ziet er weer heel gezellig uit. Zo mooi ook met al die bloeiende bloemen eronder.
    Ik vraag me alleen wel eens af: Hoe gaat dat nou met al die spullen als je een hoosbui krijgt met veel wind? En al blijft het droog eronder, het wordt toch wel vochtig?
    Het zal in ieder geval een genot zijn om daar aan die tafel te zitten.
    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Corrie,het is tot nu toe altijd goed gegaan met een hoosbui..
    en bij vochtig weer heb ik een kast in de schuur waar alle spullen die daar niet tegen kunnen in gaan.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, Gerrie!
    Je paperdolls zijn erg mooi geworden, met hun kanten rokjes!
    Wat heb je een leuke spulletjes!
    Het word echt tijd dat ik weer eens naar Nederland kom!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi ,wat een leuk idee,je achterhuis is geweldig,ik hou daar van,je pop erg leuk,en die rose servies prachtig,veel liefs irena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat Móóóóóóóiiiiii wat een leuk idee en wat mooi is het bij jou zeg om jaloers op te worden.

    veel liefs Corina♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig♥ Corry♥ ..wat een mooie♥ aparte♫ doos is het nu geworden..;))
    Wat heb je veel mooie♥ spulletjes♥ vroeg mij af of je ook verkoopt..;))?
    Lief♥ en Fijne Zonnige☼ week Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja,ik verkoop de spulletjes ook,vandaar dat het zo vol staat.
      groetjes gerrie.

      Verwijderen
  8. Je doos is prachtig geworden, bijna te mooi om ze te gebruiken en wat ziet je achterhuis er gezellig uit zeg!
    Groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zoals je die doos versierd hebt Gerrie,het ziet er gezellig uit bij jou. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt schitterend deze doos Gerrie!
    Wat een leuke ideetjes vind jij altijd op pinterest!
    Mooi met dat kant als jurk, deze ga ik zeker ook onthouden hoor!
    Het ziet er erg gezellig bij je uit, lijkt wel alsof je in een engelse tearoom zit!
    Fijn zomer weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That Box is stunning! I sooo love it! And honey, I miss you!!! Hope all is well with you and you're just enjoying a fabby fall! Big bunches of hugs, Biene & the rascalz

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Gerrie, ik heb je genoemd in mijn laatste blog.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai gerrie dat is lang geleden dat ik wat van je gehoord heb. .. Hoe gaat het met? Lieve groetjes sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg leuk. Dit idee bewaar ik op pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuK idee zeg!
    Net of de dames voor je staan!
    Ziet er gezellig uit,ja het staat vol maar daar houd ik wel van hoor!
    Hier word je vrolijk van (behalve als je schoon moet maken ha ha)
    Ik ben je volger geworden!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. adorabile e romanticissimao blog <3
    ti seguo come follower
    Passa a trovarmi ✿✿✿
    http://desiderichic.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This post is really informative for me, thank you so much for sharing with me.
    Rajasthan Motorcycle Tours

    BeantwoordenVerwijderen