zondag 24 februari 2013

zeep!



Vandaag aan de knutsel geweest! Ik kreeg de vraag of ik 10 stukken zeep wou maken van iemand die zelf zeepkettingen maakt, Zij wil ze meenemen naar een markt om ze te verkopen..


Dus op tijd er uit,en aan de slag,er valt toch niet veel anders te doen want het sneeuwt hier al de hele dag...er ligt al een heel pak.



ik heb ze allemaal een beetje verschillend geprobeerd te maken...

mooie nostalgische plaatjes altijd mooi!


De strasstenen vond ik pas bij de wibra..



En nu maar hopen dat ze ze mooi vind.


11 opmerkingen:

  1. Weet wel zeker dat ze mooi gevonden worden...wat zijn ze schattig geworden...echt heel lieflijk met het kant en roosjes..

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hvor er de skønne alle sammen, jeg ville have svært ved at vælge hvis jeg skulle købe et af dem, og dog det med det store lyserøde hjerte på ville jeg nok vælge. knus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gerry,

    Je zeepjes zijn heel schattig geworden.
    Leuk om te doen en zeker met koud en nat weer..

    Groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er schitterend uit zeg, heel erg mooi.
    Ga je ideetje onthouden, ik maak namelijk nog wel eens doosjes waar ik gegoten zeepjes indoe , maar dit is ook een erg leuk idee.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw,wat prachtig,op een mooie schaal,als ze ze niet mooi vindt...wil je m'n adres,haha? lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Gerrie!
    Hoe kom je toch aan die mooie roze bling/ parel hartjes ze staan er erg mooi op!
    De vintage plaatjes ook zo romantisch!
    Daar zal ze blij mee zijn om te verkopen.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gerrie, het zijn stuk voor stuk prachtexemplaren, zullen wel gauw uitverkocht zijn!
    Liefs,
    Christelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Gerrie ik vind ze heel erg mooi...ben benieuwd hoe snel ze verkocht waren.
    Kant en vintage plaatjes doen het altijd goed toch....

    Prettige dag verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige zeepjes hoor!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan...
    Heerlijk overal leuke spulletjes vandaan halen.
    Die hartjes heb ik ook liggen om wat leuks mee te maken.
    Ik zou het erg leuk vinden als je een kijkje op mijn weblog wil nemen en me wil volgen.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello, I'm a new follower! Your blog is stunning ♥. I'm totally thrilled by these soaps, they are so l♥vely! You really have a great talent for this decoration style :-)

    BeantwoordenVerwijderen