donderdag 12 juli 2012

Pinterest

 
Sinds een paar weken ben ik ook actief op Pinterest,,,,Even lekker wegdromen bij de mooiste foto, en plaatjes. 
  



Je bent zo weer een uurtje verder als je daar mee bezig gaat....Je klikt van het ene naar het andere album en slaat de foto,s die je mooi vind op in je eigen album[pinboard]
Dit is mijn lievelings keukenplaatje,ik vind het sfeertje zo mooi!
Wat een droom slaapkamer!!!
Lekker veel servies..
Bloemetjes...
Mooie kussens..
Wil je mijn pinboard eens zien klik op de volgende linkhttp://pinterest.com/gerriepegel/...

23 opmerkingen:

  1. Hey Gerrie..
    Geweldig hè dat pinterest! Voor je het weet is er idd een uur voorbij enne je kan klikken totdat je een ons weegt..
    Liefs elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is het leuk he pinterest. ik zit er zelf ook regelmatig op en vaak ook te lang(schaam schaam) misschien vind je het leuk om ook eens bij mij te kijken, dat kan op: http://pinterest.com/sabinecrea/

    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh oh, je bent verslaafd voor je het weet hoor ;))))
    Mooie foto's heb je uitgekozen, heerlijk in de shabby stijltje, lekker romantisch allemaal, ik ga eens in je album snuffelen hoor:)
    Fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn charmante plaatjes die je gekozen hebt,
    ik heb er al veel van gehoord en gelezen, maar
    heb de stap nog niet gezet ook omdat je moet inloggen
    met een facebook account en dat heb ik niet.
    We zien wel, ondertussen geniet ik van jouw sfeerplaatjes.
    Nog een gezellige dag, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik ben 'verslaafd' (zucht)Er is ook zoveel moois te zien.
    En Elly van Cosy live,dan blijf ik voorlopig zitten. Hoe mooi kan een dieet zijn!
    Ga meteen even bij je kijken!
    Je kunt via mijn blog ook volgen (moet nog even uitvogelen hoe ik een link moet plaatsen.
    Fijn weekend.
    Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Gerry..♥
    wat mooooiiiiiii zo romantisch ja ...♥
    Ik ben daar als eens kijken geweest het is prachtig ♥ ook verslavend dus ik kijk wel uit dat ik niet te lang achter het toverkastje zit hihi...;))
    Ik heb al genoeg aan bloggen posten en kijken ...ha ha ♥
    Liefs en Fijn dromerig romantisch weekend ;))..Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gerrie,
    Wat een prachtige plaatjes! Ik heb me al wel aangemeld, maar nog geen tijd gehad om er op mijn gemak eens te gaan zoeken. Ik hoop in de vakantie daar tijd voor te vinden. (zeker met dit weer;-)
    fijn weekend, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gerrie,

    Wat een super plaatjes zeg!!!! Ik ga gelijk een kijkje nemen in je album, o ik zie het al dat wordt kwijlen op hoog niveau!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige plaatjes laat je ons weer zien!!
    Allemaal even mooi!
    Ik ga gelijk even kijken op pinterest!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige plaatjes laat je ons zien. Wat een heerlijke sfeer.
    Heerlijk om naar te kijken!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie plaatjes weer.Ik kijk heel af en toe .Echt ik moet er niet aan beginnen want daar is zo ontzettend veel moois te zien !!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk he, "pinteresten". mooi weekend, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja ik heb er deze week ook even naar gekeken en inderdaad je ziet zulke mooi plaatjes en voor je het weet ben je een uurtje verder....Ook leuk als ik foto's van mijn blog voorbij zie komen, dat vind ik best grappig om te zien welke foto's worden gekozen .....
    Een lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh geweldig...nu ga lekker door hoor....geniet ik via jou ook weer ;)
    Wil ook zo'n slaapkamer!!! ;)
    Heerlijke romantische beelden

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig romantische foto's !
    Ik klik dadelijk snel even naar je pinterest hoor!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Internet kent geen grenzen, zo mooi wat je allemaal kunt zien.

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke droom plaatjes allemaal.
    Heb even bij jou gekeken, mooie verzameling
    heb je al samen gesteld, echt schitterend allemaal.

    Fijn weekend verder,

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben meteen even gaan kijken, wat een prachtige plaatjes. Ga je ook volgen op Pinterest..

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hey hier nog een verslaafde aan Pinterest ! Jij spreekt van een uurtje maar ik zit er wel een paar uurtjes op hoor vòòr ik het weet ! Ik zal eens gaan kijken ! ik kan niet wachten ! kijk maar op mijn pinterest ook (via mijn blog kan je erop).

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gerrie, wat heb je toch een heerlijk Blog, ik kan bij al dat moois helemaal wegdromen. Wist nog niet dat je Pinterest had dus ik ben je daar net ook gaan volgen.

    Lieve groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. HAllo Gerrie,

    Het komt wel weer goed! Ik blijf daar op vertrouwen! Je krijgt van mij zelf een uitnodiging,daar hoef je niks aan te doen....en ik kan jou ook gewoon blijven volgen.

    fijn weekend,

    en groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja, da's geweldig hè..dat Pinterest, ga even bij je kijken, en waarschijnlijk ook wat plaatjes bij de weghalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ciao Gerrie sono Titty da Palermo - Italia, sono contenta di conoscerti e di conoscere il tuo splendido blog!
    A presto, Titty.

    BeantwoordenVerwijderen