zondag 11 december 2011

Kerstboomstres

Eindelijk staat de kerst boom hier ook!Na enkele tegenslagen.Ik vroeg mijn man donderdag of hij even een kerstboom bij de praxis wou halen,ik heb daar de laatste 2 jaar een normaal formaat nordman gekocht voor 20 euro,maar toen belde hij op dat een beetje kerstboom 30 a 35 euro moest kosten.Ik zei:laat dan maar zitten,ik ga nietineens15 euro meer voor een boom betalen. dus kwam hij terug zonder boom. Toen bedachten wij ons dat we helemaal achter in de tuin nog een boom hadden staan die jaren geleden bij mijn zoon op de kamer heeft gestaan.Toen ik zaterdag terug kwam van een rommelmarkt waar ik had gezeten stond deze kerstboom in de kamer.Heel groot,van de grond tot aan het plafond.Dus ik zaterdagavond de boom optuigen,tenminste dat was de bedoeling,maar de 2 strengen lampjes bleken allebei kapot!Gelukkig was zondag Leen bakker los dus daar nieuwe lampjes gehaald,en nu staat hij dus eindelijk!

Het blijft moelijk foto,s maken van een kerstboom,vind ik..

..Ook nog een windlicht gemaakt door er een afbeelding op kalkpapier op te plakken en kant langs te doen,ik zag dat van de week bij loesje en had nog zo,n lantaarn buiten hangen,er zitten alleen van die vlamlampjes in..

16 opmerkingen:

  1. hier houd ik nou zo van he wat een sfeertje:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een slim idee Gerrie om de boom uit de tuin te halen. Gaat hij nu na de kerst weer terug, dan heb je elk jaar je eigen echte boom. Het is inderdaad moeilijk om te zien hoe zo'n boom er in huis uit ziet op foto maar ik voel de sfeer hoor hardstikke gezellig.
    fijne nieuwe week! groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou deze is prachtig,bij onze Praxis heb ik zaterdag prachtige kerstboom gekocht,deze kost 25 euro en de airmals 50%,dus ik heb 12.50,ja dat vind ik redelijke prijs,groet irena
    en zonder stress heb ik nog nooit kerstboom opgezet,het hoort erbij hi hi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf !! je boom !! en groot ook !!...hihih!! een echt kerstsfeertje hoor hier zo...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een flinke boom, maar wel heel gezellig.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, zo'n grote boom. En dan nog eens uit eigen tuin ook. Ziet er gezellig uit bij jou.
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie grote kerst boom een datvoor niks hihi genieten maar liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zo'n grote boom
    En stresss niet doen de kerstman zegt niet voor niets ho ho ho
    Je hebt een heerlijk sfeertje neer gezet,dat is toch genieten

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat heerlijk zo een joekel van een kerstboom! Ik vind hem ondanks dat het heel wat voeten in de aarde had, wel heel erg geslaagd!
    Lekker van genieten nu, en je lantaarn is ook mooi!
    Ik ga toch ook nog een kerstboom zetten, een kleintje hoor, alleen omdat ik geen plek heb voor een grote, zucht ;))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een schitterende boom hoor! Ja, 15 euro meer is wel een erg grote prijsverhoging...
    Ook hier zijn we minder gelukkig met de lampjes, maar dan die voor buiten. Er zijn al 2 strengen kapot gegaan. Ik twijfel of ik nog een derder zal kopen, maar ik vind t zo gezellig, dus moet er even goed over nadenken.
    FIjne dag,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou toch nog een mooie boom en prachtig groot, gezellig hoor!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is mooi je boom en helemaal leuk uit je eigen tuin! jammer dat de lichtjes stuk waren...

    vind het ook moelijk een kerstboom fototgraferen...

    Fijne week
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje ....Gerrie, daar vragen ze ook een behoorlijke prijs voor Kerstbomen en dit terwijl er vandaag in de krant stond dat de Kerstbomen dit jaar zo goedkoop zijn.
    Maar jij heb er een goeie oplossing voor gevonden. Wat een prachtige boom.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geluk dat je nog een boom in je tuin had staan.....en zo te zien ziet hij er ook nog heel mooi uit....je lantaarn vind ik trouwens ook heel mooi...het ziet er heel sfeervol bij je uit Gerrie....Lieve groet.....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bij ons zijn de prijzen van de kerstbomen serieus gestegen ook, dus hebben we een valse gekocht, kunnen we jaren voort ;-)
    Ik vind het ook altijd zo moeilijk om de kerstboom te fotograferen, het is zo mooi in werkelijkheid en niet mooi op de foto !? Je boom is zeker mooi versierd hoor en ja de lichtjes dat is wel elk jaar eentje te vervangen.
    Leuk dat je meedoet aan mijn give away.

    Lieve groeten en een fijne week
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige boom! En nog wel uit eigen tuin! Je lantaarn is super geworden!
    groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen