dinsdag 22 maart 2011

bij mij thuis

Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen foto,s laten zien van dingen die ik heb geknutseld.
nu laat ik een paar foto,s van mijn huisje zien.
Schrik niet ,het is behoorlijk vol,al valt dat mij zelf vooral op nu ik de foto,s bekijk!
Maar dat krijg je al snel als je vaak de kringloop en rommelmarkten bezoekt,en ook nog veel knutselt.
Dit is mijn lievelingskastje en staat in de keuken.
Mensen die hier komen zeggen altijd,wat heb jij veel af te stoffen!!







Dit buffetkastje staat ook in de keuken[een keer op marktplaats gekocht en wit geverfd]








Het is eigenlijk te druk,maar ik vind het moeilijk om dingen weg te doen

De woonkamer is iets rustiger

9 opmerkingen:

  1. Hoi Gerry.Je hebt het prachtig ingericht hoor.En inderdaad een beetje vol (zeker vergeleken met mij hi hi).En dat je van roze en rozen houd dat is duidelijk :-)
    Ik begrijp dat je alleen woont......dan is het toch gezellig zo'n mooie kamer!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij veel en moois !!!
    Ik kijk mijn ogen uit ....en ben jaloers ....op die prachtige kan met rozen rechts onderin je 4de foto ....mocht je besluiten om deze weg te doen ......hahahaha .

    geniet van al je moois ,lieve groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt idd veel mooie spulletjes! bij mij staat het ook zo vol hoor:-)

    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi echt een meisjeshuis leuk hoor
    zolang niemand er last van heeft gewoon doen wat je mooi vindt
    ik vindt het er gezellig uit zien hoor
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heeeel gezellig. en spullen weg doen?? ik zet het gewoon even op een andere plek zoals de slaapkamer en na een poosje komt het gewoon weer terug. voor mij een hele goede oplossing als het te vol gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anita, ik woon niet alleen hoor,ik heb een man,2 zonen van 22 en 16 jaar een hondje en 100 postduiven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je kan zo een winkeltjes beginnen
    het ziet er gezellig uit !!
    Maar dat schoonmaken is denk ik
    iets minder gezellig !!
    Wel een mooie verzameling !!
    Fijne avond
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt gewoon heel gezellig spullen, dit ben jij en afstoffen??een keer blazen en hup weg stof:)
    Ik zou er heerlijk van genieten als ikjou was.

    Zonnige groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig is het bij jou en wat heb je leuke spulletjes. Ik vind je bordenrek helemaal prachtig zeg!!! Leuk hoor om ons mee te laten genieten en afstoffen....ach...hoort erbij, toch.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen